Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
205

Over ons

In september 2008 maakten wij onze eerste grote reis (samen) naar India en Nepal.

Het was een onvergetelijke reis waarin we veel hebben gezien, beleefd én geproefd. We hebben lol gehad achterop een riksja die door Old Delhi scheurde, zwijgzaam genoten tijdens een olifantenrit dwars door de Nepalese jungle en vol verbijstering om ons heen gekeken tijdens een boottocht op de Ganges. In zowel India als Nepal hebben we kennisgemaakt met een mooie cultuur en vriendelijke, pure mensen. Doodmoe kwamen we thuis, uitgeput van een vermoeiende reis, maar vol van alle geweldige indrukken die we hebben opgedaan. De reis maakte ons vooral nieuwsgierig naar meer. Het is waar wat ze zeggen...reizen werkt inderdaad verslavend.

We hopen nog veel meer moois te mogen zien van de wereld!

Vanaf deze reisblog houden wij jullie op de hoogte van onze (reis-)avonturen.

Over onze reis

India

Van 12 april tot 2 mei zal Astrid een meditatiecursus volgen in India - Igatpuri en daarna in de miljoenenstad Mumbai voor een artikel journalistieke research verrichten naar het échte Bollywood, de wereld achter de glitter en glamour.

Bezochte landen

Wij hebben 14 landen (6%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, India, Italië, Nederland, Nepal, Portugal, Rusland, Spanje, Suriname, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten.